Met deze partnership beschikken wij over data die onontbeerlijk is als je een totaalpartner voor supermarkten bent. Middels deze samenwerking kunnen we nog meer waarde toevoegen aan geïntegreerde digitale communicatie, waardoor je als supermarktondernemer precies wie er wanneer in je winkel is, met alle voordelen van dien.
Hierdoor kan je de uitzending op je narrowcasting zo inrichten dat je content/boodschap altijd gericht is de doelgroep die op dat moment in de winkel is. Logischerwijs komt hier een heel scherp advertentiemodel uit, waarmee je jouw leveranciers altijd primetime kunt bieden!
Distrifood Dynamics bespaart ondernemers niet alleen veel tijd en onnodig zoekwerk, het legt tevens een goede basis voor het bereiken van een hogere omzet. Daarnaast is Distrifood onze partner instore communicatie.
Met deze partnership beschikken wij over data die onontbeerlijk is als je een totaalpartner voor supermarkten bent. Middels deze samenwerking kunnen we nog meer waarde toevoegen aan geïntegreerde digitale communicatie, waardoor je als supermarktondernemer precies wie er wanneer in je winkel is, met alle voordelen van dien.
Hierdoor kan je de uitzending op je narrowcasting zo inrichten dat je content/boodschap altijd gericht is de doelgroep die op dat moment in de winkel is. Logischerwijs komt hier een heel scherp advertentiemodel uit, waarmee je jouw leveranciers altijd primetime kunt bieden!
Distrifood Dynamics bespaart ondernemers niet alleen veel tijd en onnodig zoekwerk, het legt tevens een goede basis voor het bereiken van een hogere omzet. Daarnaast is Distrifood onze partner instore communicatie.