Ook wij brachten de zomer door in eigen land en maakten een fantastische roadtrip kriskras door Nederland.
Zo kreeg PLUS Schimmel in Panoven de spiksplinternieuwe Ultrastretch bij de Makerij met door ons Supermerkbureau gemaakte video- en fotocontent van de versproducten. Albert Heijn van der Poel kan kinderen een fijne en educatieve supermarktbeleving bieden met een nieuwe KidsClub Compact en de speeltafel met Squla spellen en quizzen.
Bij Jumbo Petenbos zorgen een ingangs,- brood-, borrel, maaltijd- en kassascherm voor extra dynamiek en beleving in de winkel. Jumbo Kooistra kon met een watertandende pizza video alle vakantiegangers in eigen regio naar de winkel lokken en Albert Heijn Hulsberg geeft lokaal geproduceerde wijnen uit het Voerendaal en Schaepkens kersen een mooi digitaal podium in de winkel op de nieuwe schermen.
Onze buren Albert Heijn Vos in Haarlem zijn een prachtige showroom geworden voor thematische digital signage 2020 in het Echt Vers concept! En bij Jumbo Leussink kunnen klanten nu in de winkel in Goor meekijken naar hoe achter het pand de meest duurzame supermarkt van Nederland wordt gebouwd via livestream op narrowcasting.
Dit is slechts een greep uit onze zomer in eigen land. In een korte tijd hebben wij heel wat nieuwe klanten mogen verwelkomen. Wij bedanken onze klanten voor het in UW-S gestelde vertrouwen. Met plezier gaan we weer werken aan creatieve, pakkende en relevante content waarmee iedere winkel lokaal het verschil kan maken. En ontwikkelen we door aan nieuwe state of the art software en breiden we ons productassortiment uit met innovaties. Wordt vervolgd!
Albert Heijn Gemert, Albert Heijn van der Poel, Albert Heijn Grevenbicht en Hulsberg, Albert Heijn Achterberg, Albert Heijn Kamperland, Albert Heijn Vos, Albert Heijn Lodder, PLUS Panoven, PLUS Rechtuyt, Jumbo Petenbos, Albert Heijn Nijkerk, PLUS Bieshof, Jumbo Kooistra Sneek, PLUS Post, Coop Varsseveld, Albert Heijn Vos, Jumbo de Boeck, PLUS Smits Culemborg en PLUS Slooten, Jumbo Leussink en PLUS Postma.