Het hele team van UW-S wenst je een gezond, ondernemend en dynamisch 2020.
Aan het begin van dit nieuwe jaar blikken we nog even kort terug op 2019 om vervolgens vol het gas op 2020 te zetten.
We legden de laatste hand aan het structureren van onze producten en efficiënter maken van onze processen. Ook het personeelsbestand werd flink uitgebreid.
We hebben inmiddels een volwaardige multidisciplinaire afdeling Media & Communicatie van 10 m/v die van concept tot creatie en van advies tot uitvoering verzorgt. Film, editing, grafisch ontwerp, motion graphic design, digitaal, print, games... en veel aandacht voor ‘lokaal’. Daar ligt immers het onderscheidende vermogen van iedere supermarkt.
De afdeling Development is inmiddels een team van 7 man sterk en bouwt de komende maanden aan een nieuw beheersysteem, software voor een nieuwe innovatieve dienst en continue updates van bestaande software.
Support breidde uit naar 4 mensen, waarvan 2 voornamelijk voor de installaties van onze producten in de winkels en 2 om je te ondersteunen bij vragen, storingen en advies.
Op de valreep van 2019 hebben we de nieuwe KidsClub speeltafel geïntroduceerd die we samen met onze partner Empatec Meubel vervaardigd hebben. Vol trots zien we dat de nieuwe KidsClub Compact een succesnummer begint te worden. Daarme is de KidsClub nu een unieke totaaloplossing geworden om ook voor de allerkleinsten een bezoek aan de supermarkt tot een beleving te maken.
We introduceerden de opvallende horizontale videowall, verticale raamschermen en nieuwe omkastingen. Horizontale en verticale monitoren van 32" tot 98" en op alle hardware 5 jaar garantie en leasemogelijkheid. We staken het bedrijf in een nieuw jasje mét een nieuwe naam en fris nieuw logo en vierden ons 20 jarig bestaan.
We hebben inmiddels partnerships met de belangrijkste partijen in retail voor instore en online activatie, nieuws en demografie, betaalsystemen, herkomst, winkelgedrag en prijsdata.
Er wordt op dit moment gewerkt aan communicatiemateriaal om je bekender te maken met de mogelijkheden en werking van Narrowcasting, Interactiekast en de Kidsclub.
Ook dit jaar proberen we weer om zoveel mogelijk supermarkten te bezoeken, de kenmerken van iedere winkel in kaart te brengen met ons nieuwe inventarisatieformulier om zo nog beter op specifieke wensen en behoeftes in te kunnen spelen.
Met een agenda vol interessante en spannende ontwikkelingen voor 2020 heffen wij het glas op dit nieuwe jaar en kijken uit naar een fijne samenwerking.