Voor beter geïnformeerde en gemotiveerde medewerkers, betere klantervaringen en uiteindelijk omzetgroei.
Dankzij de integratie van het communicatieplatform van Speakap met de narrowcasting oplossingen van UW-S, maximaliseer je de zichtbaarheid van relevante informatie voor medewerkers. Met deze omnichannel-oplossing versterk je de interne communicatie met non-desk medewerkers nog verder.
Plus ondernemer Jan Postma stond in 2009 aan de wieg van Speakap. In die tijd als werkgever van Erwin van der Vlist. Het idee werd daar letterlijk op de winkelvloer geboren. Met de opkomst van de smartphone en mobiel internet, werd er hard gewerkt aan het effectief en efficiënt vormgeven van interne communicatie. Speakap was geboren.
“Deze integratie sluit aan bij de trend van verdergaande automatisering, professionalisering van de communicatie en dat dingen in elkaar gaan grijpen. Dat dat vind ik mooi om te zien" zegt Jan Postma, eigenaar Plus Postma in Lelystad.
Speakap’s mobiele communicatieplatform helpt bedrijven om personeel te bereiken, beter te verbinden en meer te betrekken. Dit resulteert in beter geïnformeerde en gemotiveerde medewerkers, betere klantervaringen en uiteindelijk omzetgroei.
“Om Speakap nu met UW-S te integreren bij Plus Jan Postma geeft natuurlijk wel een extra emotie omdat het daar allemaal gestart is” zegt Erwin van Vlist, CEO Speakap.
UW-S biedt narrowcasting-oplossingen om relevante informatie aan klanten en werknemers te tonen. Informeren, inspireren, verleiden, activeren en verrassen op het juiste moment, op de juiste plek, met de juiste boodschap. Een winkelbeleving is zoveel meer dan alleen boodschappen doen!
Krijn Moens, “In alles wat wij ontwikkelen staan innovatie, data-integratie, relevante content en ontzorgen van supermarktondernemers centraal. De samenwerking met Speakap is daar weer een mooi voorbeeld van”.
Speakap in het kort
Sinds 2010 helpt medewerkers applicatie Speakap meer dan 500 bedrijven in 120 landen, 42 talen en vele tijdzones om werknemers te bereiken, te verbinden en daarmee productiever te maken. Bedrijven gebruiken de app om de juiste berichten en informatie te delen met de juiste medewerkers op het juiste moment. De app is ontwikkeld voor gebruikersgemak, wat we terugzien in de hoge adoptiegraad. Gemiddeld loggen medewerkers 6 keer per dag in vanuit hun smartphone of desktop om op de hoogte te blijven van alle relevante bedrijfsinformatie en te communiceren met teams en collega’s.