UW-S lanceert slimme software om winkelbeleving mee te personaliseren en optimaliseren.
In iedere winkel zoekt de consument naar relevante, inspirerende, eerlijke en makkelijk beschikbare informatie. Maar ook naar een beleving die het boodschappen doen tot een persoonlijke ervaring maakt. Ingegeven door wat iedere winkel uniek maakt, zet UW-S met OctoCast de toon met slimme software die flexibiliteit in content targeting en gebruiksgemak in content creatie combineert.
In de software, waar meer dan een anderhalf jaar aan ontwikkeld is van tekentafel tot lancering, is 21 jaar supermarktervaring en branchekennis verwerkt. Als totaaloplosser voor digitale instore communicatie is UW-S dan ook continu bezig met het doorontwikkelen van digitale concepten.
Vanuit de gedachte dat software oneindige kansen moet bieden, is schaalbaarheid vooropgesteld bij de ontwikkeling van dit innovatieve content managementsysteem.
Regie over digitale instore communicatie, of dat nu om één scherm gaat of honderden in het land.
Door middel van rechten krijgen gebruikers landelijk, regionaal of lokaal de mogelijkheid content te plaatsen. Zo kan een hoofdkantoor landelijk content inzetten, terwijl lokale marketing de afspeellijst per regio of cluster aanvult. Een ondernemer plaatst met OctoCast ondertussen gemakkelijk zelfstandig berichten op het scherm in zijn winkel.
OctoCast is ook perfect ingericht voor partners van retailers, om zo het maximale te kunnen halen uit de marketing- en communicatiebudgetten van de ondernemer.
Dankzij een uniek labelsysteem is OctoCast ontwikkeld om eenvoudig content te verspreiden naar zeer specifieke doelgroepen. Je maakt selecties op o.a. demografische klantgegevens, gezinssamenstelling, kenmerken en herkomst van het winkelassortiment, bestedingsgebieden en specifieke winkeleigenschappen.
OctoCast creëert op slimme wijze een dynamische afspeellijst door rekening te houden met de relevantie van de content. Het resultaat? De grenzen van de standaard narrowcasting uitzending verdwijnen omdat iedere uitzending uniek is.
Met OctoCast breng je altijd de juiste content op het juiste moment op de juiste plek.
Daarnaast creëer je eenvoudig zelf content op basis van sjablonen met behoud van huisstijl en uitstraling van de winkelformule en staat een boodschap binnen eenpaar seconden op het scherm staan. Zo sta je als retailer continu in verbinding met de doelgroep. Het CMS zal verder uitgebreid worden met onder andere modules voor betaalde content, custom oplossingen zoals zonnepanelen data en integraties met partners zoals Localty en Speakap.