Home
/
Blog
/
UW-S Nieuws
/
Het jaar van UW-S

Het jaar van UW-S

Een bijzonder jaar om op terug te blikken.

Dorien Beernink
30/12/2020

Een bijzonder jaar, dat was het zeker. Een jaar dat zeker de geschiedenisboeken in zal gaan. Ook in onze eigen supermarktwereld gebeurde er enorm veel. Het was het jaar van tientallen installaties, partnerships en integraties, introductie van nieuwe producten, het lanceren van onze nieuwe website én het verwelkomen van veel nieuwe collega’s.

We trapten het jaar feestelijk af met de opening van Albert Heijn Pollemans. Die winkel werd een echte showcase voor narrowcasting 2.0. Dat bleef ook niet onopgemerkt want veel supermarktondernemers wisten ons al gauw ons te vinden. Het inzicht groeit in supermarkt Nederland dat je met narrowcasting niet alleen je winkel verfraait en moderniseert maar vooral je klanten met storytelling, inspiratie en informatieve content nog verder kunt binden aan je winkel.

Afgelopen zomer brachten ook wij door in eigen land. We maakten een fantastische roadtrip kriskras door Nederland en verwelkomden in een korte tijd heel wat nieuwe klanten. PLUS Schimmel in Panoven kreeg als eerste het spiksplinternieuwe Ultrastretch scherm bij de Makerij met door ons geproduceerde video- en fotocontent van versproducten. Jumbo Petenbos zorgde met een ingangs-, brood-, borrel-, maaltijd- en kassascherm voor extra dynamiek en beleving in de winkel. Onze buren Albert Heijn Vos in Haarlem zijn een prachtige showroom voor ons geworden voor thematische narrowcasting binnen het Echt Vers concept. En Jumbo Kooistra ging de afsluitdijk over naar Schagen waar wij ter ondersteuning van het concept ‘boodschappen doen moet een feestje zijn’ de winkel mochten aankleden met narrowcasting en heel veel content op maat.

Begin april presenteerden wij onze nieuwe website waar we met plezier verslag doen van openingen tot nieuwe ontwikkelingen en natuurlijk een kijkje geven achter de schermen bij UW-S. Zo kondigden wij niet veel later de allereerste aflevering van het Supermarktjournaal aan want er gebeurde zoveel in en rondom supermarkten dat we dat voor dit historische jaar wilden vastleggen. Inmiddels staan er zeventien afleveringen online! In 2020 waren we veel met de camera's op pad om vooral lokaal in beeld te brengen. Van de Stolweitjes voor Jumbo Ernst Dijkman, de heerlijke producten van Ons Noaberschap bij Jumbo Leussink, een watertandende pizzavideo voor Jumbo Kooistra tot aan de zelfgemaakte pizza’s en broodjes bij PLUS Schimmel in Panoven. En natuurlijk ging de vlogcamera mee om ‘behind the scenes’ te filmen ter vermaak. 

Grotendeels werkten we dit jaar vanuit huis, was het stil op kantoor en hielden we door middel van videobellen contact met elkaar. Daarom hebben we toen het even kon in de zomer samen het glas geheven op alle behaalde successen en hebben lekker ontspannen op het strand. Deze nieuwe energie zette zich om in het bouwen van onze eigen foto- en videostudio, het lanceren van onze nieuwsbrief en samenwerkingen met Speakap, Foodpersonality, Supermarkt.team, D4R, Localty en Tomorrow. Hiermee kunnen we onze klanten nog verder ontzorgen en bouwen we verder aan geïntegreerde digitale en interactieve oplossingen om de klantbeleving in de supermarkt nog leuker te maken. 

Wij willen iedereen bedanken voor een mooi en bijzonder jaar en het in UW-S gestelde vertrouwen! Op naar een nog mooier 2021

No items found.

Ook interessant

Bekijk alle artikelen

Beleef het mee!

Met onze nieuwsbrief beleef je altijd mee wat er lokaal speelt in en rond supermarkten. Of het nou gaat om digitale instore communicatie, lokale acties, verbouwingen of interessante video-items.

Inschrijven nieuwsbrief

*verplicht veld

Wat speelt er in de supermarkt wereld?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus.