“Kijken, kwijlen, kopen” in de geheel vernieuwde winkel aan de Spoorwegstraat in Haarlem.
Vandaag was het dan zover, na een grondige verbouwing heropende Albert Heijn Vos vanmiddag de deuren aan de Spoorwegstraat in Haarlem. Als goede buur volgden wij de verbouwing op de voet en natuurlijk gingen wij vandaag even goed gluren om te kijken hoe het Echt Vers concept heeft uitgepakt.
“Elke dag een beetje beter” was een understatement, want in een paar dagen ging radicaal van de vloer tot plafond eruit en werd de hele winkel verbouwd naar een modern concept waar de focus ligt op vers, lekker en gezond eten. Door de slimme herinrichting is er meer ruimte voor een groter versaanbod, sushi en twaalf vernieuwde zelfscankassa’s.
Wat een prachtige nieuwe winkel is het geworden, maar met de vertrouwde gemoedelijke sfeer waar Vos bekend om staat. En wij zijn stiekem wel een beetje trots dat onze instore communicatie weer onderdeel mag zijn van deze winkel. Van narrowcasting tot KidsClub.
“Kijken, kwijlen, kopen” is het motto van de familie Vos. Wij zeggen: met vlag en wimpel geslaagd. En ons team is blij dat wij vanaf vandaag weer iedere dag onze boodschappen bij de buren kunnen doen.