Een winkel vol vers, service en ambacht.
Na een flinke verbouwing opende Jumbo Harlingen vanmorgen vol trots de deuren van de vernieuwde winkel. Ondernemer Olaf Hermus heeft samen met zijn personeel uitgekeken naar de heropening van de compleet getransformeerde winkel. In 3 weken tijd kreeg de winkel een compleet nieuw uiterlijk. De indeling van de Jumbo is ruimer en overzichtelijker, waardoor klanten er nog gemakkelijker hun weg kunnen vinden.
Ruim 1.600 vierkante meter waar klanten hun hart op kunnen halen bij het versplein met volop keuze uit een ruim aanbod dagverse producten, zoals groenten, fruit, vleeswaren, brood en (buitenlandse) kazen. Daarnaast kunnen ze op de visafdeling zelf een bakje met verschillende soorten diepgevroren vis samenstellen, zoals gamba’s en wilde zalm. Maar er is ook ruime keuze uit verse maaltijden, verse sushi en vers bereide pizza’s om thuis af te bakken.
“Met narrowcasting kan je op een hele moderne manier laten zien waar een product vandaan komt en de klant laten ervaren dat een product uit de buurt komt.” - Olaf Hermus
In de nieuwe winkel is er gekozen om rust, overzicht en het ruimtelijke gevoel te behouden door een deel van de instore communicatie te verplaatsen naar digitale schermen.
De schermen bieden een mooi platform voor de op maat gemaakte content voor lokale helden zoals het ambachtelijk gebrouwen bier van Het Brouwdok en de vers bereide sushi van Food 80/20. En natuurlijk mag Piet Paulusma met zijn weerbericht niet ontbreken als lokale Harlinger held.
Aangevuld met mooie sfeerbeelden en inspirerende en informatieve content wordt de versbeleving nog verder versterkt. In nauwe samenwerking met Olaf Hermus hebben we voor zijn winkel een passende en relevante invulling gegeven aan de content voor de digitale instore communicatie.