Digitale instore communicatie zoals het bedoeld is
Deze Albert Heijn van Jeffrey Pollemans is na de verbouwing echt een showcase geworden voor ons hoe Narrowcasting klanten kan informeren, inspireren, verleiden en verrassen. Ieder scherm heeft zijn eigen uitzending gekregen. Bij de zummo/pers draaien mooie beelden van verse sappen en fruit. Bij de Sushi geen advertenties van Sushi Ran maar een prachtige uitzending die beleving creëert bij sushi, met Haiku's, sfeerbeelden, bereiding en weetjes...alles in één stijl. Healthy snacking content is een feest voor het oog, en je krijgt gelijk zin om gezond te gaan leven.
De KidsClub speeltafel en kinderkarretjes met tablets werden meteen in gebruik genomen door enthousiaste kinderen. De ouders zijn blij dat hun kinderen leuke en educatieve spelletjes op een veilige plek in deze winkel kunnen doen. Maakt boodschappen doen voor hen ook een stuk aangenamer.
De opening was een daverend succes met blije klanten die in een prachtig verbouwde winkel hun ogen uitkeken. En als kers op de taart kwam Marit van Egmond als dorpsgenote en CEO van Albert Heijn een mooie toespraak hield.
Het is voor ons een feestje om met deze ondernemende familie te mogen samenwerken op het gebied van digitale instore communicatie. Dank voor het vertrouwen namens het hele team van UW-S.